En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Jempajenny - 14 december 2009 18:57

Då har ytterligare en helg passerat. Men för tillfället känns det nästan bra eftersom det innebär att vi kommer allt närmare julhelgen och en långledighet! 


I lördags var vi och hämtade sängen. Den var jättefin! Ser knappt använd ut så vi ångrar absolut inte inköpet. Vi åkte hem och skruvade ihop sängen och sedan styrde vi kosan mot Göteborg. Det blev en tur till IKEA där vi köpte en stödbräda till sängen och ett nytt överdrag till madrassen. Efter IKEA åkte sambon och Agnes hem, men jag stannade och åkte hem till C där det vankades tjejmiddag. 7 glada kvinns blev vi och vi hade en mycket trevlig kväll! C och jag var uppe sist och kom i säng runt 03. 


På söndagen kom sambon och lämnade av Agnes hos C och då fick hon leka med C:s dotter E. De hade jätteroligt tillsammans! Särskilt då de fick bada ihop. Framåt 16-tiden åkte Agnes och jag hemåt. Sambon var kvar i Götet och dömde handboll. 


Agnes har sovit gott i sin nya säng, men tyvärr har hon kommit in i en period av att vakna extremtidigt igen. Runt 04 har det varit flera gånger den senaste veckan. Vi hoppas att det beror på inskolningen och att det snart går över för det är verkligen alldeles för tidigt att gå upp då. 


Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards