En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Jempajenny - 11 december 2009 15:11

En favoritrubrik i repris!


Inskolningen av Agnes är klar och det går galant! Hon har inte varit ledsen en enda gång över att sambon lämnat henne. Och personalen säger att hon fungerar jättebra på förskolan. Hon är självgående, äter bra, fungerar bra med de andra barnen, sover bra. Vi är allt lite stolta över henne! Vår duktiga skrutta!


Vi har också beslutat att köpa en "ny" säng till Agnes. Nu har vi bara tagit bort en sida på spjälsängen så hon kan kliva i och ur som hon vill, men den är så ruskigt smal. Så vi har diskuterat fram och tillbaka om det ska bli en växa-säng, en juniorsäng eller en "riktig" säng. Igår bestämde vi oss och slog till på en juniorsäng från IKEA. Den är begagnad, men det gör oss inget. 


Jag tycker sängen är jättefin! Det ingick ingen "stödbräda" men det finns att köpa på IKEA, liksom ny madrass och bäddmadrass. Jag tror sängen kommer att bli fin i Agnes rum.   


I morgon ska jag på tjejmiddag hos C. Det ska bli så roligt att komma iväg och umgås med "brudarna"!

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards