En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 13 november 2008

Av Jempajenny - 13 november 2008 20:03

Agnes 

Agnes gillar ju att vara med och se saker hända runt omkring henne. Men det är ju lite jobbigt att alltid behöva bära henne eller ha henne i sjal/sele. Dessutom är hon väldigt stadig, både i nacke, rygg och ben - trots sina 2,5 månader. Så idag provade jag att sätta henne i barnstolen. Vi har (som alla andra antar jag) en Antilopstol från IKEA och med den uppblåsbara insatsen satt lillskruttan riktigt bra. Hon var nöjd och spanade runt omkring sig. Så nu lär hon nog få sitta där en del. Naturligtvis blir det bara kortare pass så här i början!

Av Jempajenny - 13 november 2008 15:06

Nu är det dags för en ny tävling hos Bambi! Denna gång kan du vinna smycken från Katts of Sweden. Titta in och tävla du med!

Av Jempajenny - 13 november 2008 14:28

 Agnes

Idag är det en riktigt go och glad liten Agnes! Dagens outfit består av lila velourbyxor från Hello Kitty, vit body från H&M och en grön/lila-mönstrad tunika från Blingo. Till det gröna strumpor från GeKås. Blingo gör ekologiska barnkläder som är jättefina! Mycket är unisex så det passar både små tjejer och killar. Titta gärna in på deras hemsida!

Av Jempajenny - 13 november 2008 14:20

Agnes sov till kl. 02.50 innan hon vaknade för mat. Hon åt på 10 min och sedan la jag tillbaka henne i sängen. Det tog dock till 03.30 innan hon riktigt kom till ro, men hon skrek inte utan knorrade bara lite grann. Sedan vaknade hon vid 05.50 igen men då fick hon komma till mig i sängen. Hon åt igen och sedan somnade vi om och sov till 8-tiden. Nu på förmiddagen har vi tagit en långpromenad och sedan varit och fikat hos en annan mamma här i området. Agnes sov i STILLASTÅENDE vagn vid 2 tillfällen! Ena gången ca 40 min och andra ca 30. Sista gången somnade hon dessutom i stillastående vagn. Dessutom har hon bara ätit 2 gånger idag. En gång vid 9-tiden och en gång vid halv ett. Är det så att vi redan börjar se den förändring som ska komma runt 3 månaders ålder? Hon är ju 2 månader och 2 veckor idag...

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards