En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 24 november 2008

Av Jempajenny - 24 november 2008 20:44

Idag var Agnes och jag i Kinna tillsammans med en mamma och hennes son (J och J) för att äta lunch. Vi hamnade på Skrädderiet, ett mysigt fik och det gick jättebra med Agnes. Cafeét är en ombyggt villa och består av flera smårum och en jättefin glasveranda. Men det gick inte att ta med vagnarna in så Agnes vaknade och var vaken hela tiden och var så duktigt. Jag pallrade upp henne i mjukliften och så satt hon där och var nöjd medan jag åt min grillade ciabatta. Hon är väldigt fascinerad av sina händer nu och kan sitta och titta och sutta på dem en låååång stund. Mycket praktiskt!


Av Jempajenny - 24 november 2008 18:46

Vi har idag fått hem Agnes första julklapp. En urgullig nattlampa i form av Barbapappa! Vi tyckte dock att den var lite dyr då den på de flesta ställen kostade 449:- Jag nämnde att jag gärna ville ha en sådan till Agnes farmor och hon tyckte att det kunde bli en bra julklapp. Efter lite letande hittade jag den på Dunderbutiken.se för 429:- och dessutom var det rabatt så det blev 343,20:- + frakt istället! Nu står den här på laddning (kunde inte vänta med att packa upp den!) och är fin...

 

Av Jempajenny - 24 november 2008 18:37


 

Jag tycker det är så mysigt när det är dags att plocka fram adventsljusstakarna och stjärnorna. I år var vi tvungna att köpa fler varianter då vi köpt hus och har ett antal fler fönster. Efter mycket om och men blev det "Stjärna-på-fot"-varianten till vardagsrummet. Vi köpte dem på GeKås igår och jag kunde inte hålla mig så nu är de redan uppsatta i vardagsrummet. Det blev jättemysigt! Foten går att använda till vanliga skärmar resten av året om man vill. Och vi tyckte de var snygga i oljad ek.

Vi köpte även en pappstjärna i vitt att ha i Agnes rum. Sedan blir det en klassisk stake att ha i köket. I vårt sovrum blir det nog inget i år...

Av Jempajenny - 24 november 2008 10:30

 

Vi har haft ganska fullbokade dagar nu ett tag så därför har det inte blivit några inlägg på ett tag... Men här kommer dagens Agnes och dagens outfit som består av tunika/klänning med hjärtan och matchande leggings som är en present från mormor. Märket heter EASY MOVER by P&K. Hon är så fin så!

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards