En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 6 november 2008

Av Jempajenny - 6 november 2008 16:30

Nu har vi varit hemma hos en annan mamma och hennes son som bor här i området. Det är jätteskönt att träffa någon annan vuxen på dagarna tycker jag. Sonen är 7 månader, så han är ju lite äldre än Agnes men då kan ju jag fråga mamman en massa om hur hon hade det när han var i samma ålder som Agnes.


Vi har amningsstrul nu igen... Idag var jag tvungen att ge henne en flaska på dagen. Hon var jättegrining och tillslut (efter att ha ammat flera gånger och hon inte blev nöjd) fick hon 100 ml tillägg. Hon slukade det och somnade. Dock vaknade hon efter lite drygt en timme och var gnällig. Så hon fick båda brösten igen... Jag börjar tro att det inte finns någon botten i henne! Eller att jag har extremt lite mjölk... Men konstigt nog kan hon vissa dagar äta från ett bröst och vara nöjd i alla fall 2 timmar och sen är det dagar som idag då hon är bottenlös... Fattar inte nått!

Av Jempajenny - 6 november 2008 11:46

Agnes Agnes

Agnes 

Dagens bilder är tagna i Agnes babygym. Hon gillar att ligga där och titta på alla fina saker. Ibland slår hon till en leksak som hänger där, fast inte medvetet än. Hon ligger också och "pratar" med leksakerna. Men efter ett tag blir det ensamt och tråkigt att ligga där så då vill hon vara hos mamma eller pappa igen.

Dagens outfit består av en urgullig kattbody (Traderafynd), ett par velourbyxor från Lindex och strumpor från POP.

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards