En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Jempajenny - 26 oktober 2009 19:51

Jag åkte ut till Holsljunga och mötte upp med Agnes och sambon hos Martina och Pelle. Bilen blev kvar där då sambon ville ta en tur till Ullared. Så imorgon får vi åka ut igen och hämta Mitsubishin.


Ikväll skulle jag åka och köpa blöjor till Agnes. Vi är sådana där otrogna blöjanvändare som inte håller oss till en sort utan köper olika hela tiden. Det mesta verkar fungera på Agnes. Men nu hade vi bestämt oss för att köpa en sådan där storbox med Liberoblöjor. Sagt och gjort, jag tog bilen och svängde bort till ICA. Där fanns det inga storpack så jag tog bilen bort till Willys, där jag inte heller hittade några storpack. Men jag orkade inte köra tillbaka till ICA så det slutade med att jag fick betala 109:- för ett blöjpaket med 42 blöjor. På ICA är ordpriset 95:- men de har alltid rabatt till ICA-kundkortskunder som betalar 89:-/paket. Jag har förstått att blöjpriserna skiljer sig åt en hel del och är nu nyfiken.


Vad betalar du för ett paket Libero/Pampers i vanliga fall?



Av Jempajenny - 26 oktober 2009 12:26

Jag sitter här på jobbet och det är nästan lite ödslig utan elever och kollegor. De flesta kompar idag, men jag har ju redan tagit en hel del ledigt i samband med körkortstagandet. Några kollegor är dock här så jag är inte helt ensam.


Nu känner jag mig dock ganska klar här så jag ska ta och hoppa in i bilen och åka ut till Holsjunga där sambon och Agnes är och får vår Mitsubishi lagad hos Pelles pappa.


Det är riktigt uschligt höstväder här idag. Regn, blåst, ruggigt... Inte alls trevligt! det gäller att hålla sig inne.



Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards