En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Jempajenny - 28 oktober 2009 16:45

Eller rättare sagt, vi kom ju fram redan igår kväll. Resan gick bra. Agnes somnade i Svenljunga efter en flaska välling och sov (om än oroligt) sedan hela vägen till Kalmar bortsett från ett litet uppvak i Värnamo. Jag körde naturligtvis hela vägen utan ett enda stopp. Kul att köra bil!


Jag tror att vi tyvärr märker av tidsomställningen till vintertid ändå. Agnes har nämligen vaknat innan 05 de senaste mornarna. Inte kul! Idag kunde jag hålla henne i sängen till 05.30, men hon somnar inte om. När vi väl går upp är hon överlycklig! Stackars barn som har så morgontrötta föräldrar.


Idag jobbade morfar till lunch så på förmiddagen tog vi en tur bort till köpcentrat Giraffen. Agnes fick en mysig lurvtröja och en gosedjurs hund av mormor (tack, tack!) och sambon fick en högtryckstvätt. Lite otippat att vi skulle hitta en här i Kalmar, men så blev det. Jag tror att vi gjorde en ganska bra affär dessutom. En tur in på Lindex blev det också där jag hittade en supersöt jeansklänning till Agnes. Lite rabatterad var den också. Visar sen.


Efter lunch gick Agnes och morfar ut på långpromenad så jag och sambon fick lite barnledigt. Jag somnade på soffan. Det gäller att utnyttja tiden effektivt! Glad


Till middag har vi ätit mormors kötbullar. Agnes åt 6 st, en stor potatis, sås, lingon och broccoli. Hon gillar mat, vår dotter!


Nu blir det lite barnprogram på TV:n innan välling och nattning framåt 19-tiden.

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards