En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Jempajenny - 20 oktober 2009 19:07

Nu har mitt efterlängtade körkort kommit! Jag och Agnes var och hämtade det på posten i eftermiddags. Och jag ser ju faktiskt riktigt normal ut! Flört


 

Det var verkligen lägligt att jag klarade körkortet nu, för min banklegitimation gick ut i slutet av sommaren och mitt pass går ut i november så förutom att det är underbart att få köra bil så behövde jag också en legitimation.


Agnes har mått bra idag. Ingen feber. Jag undrar om det är tänderna som spökar... Dock säger ju läkarna att barn inte får feber vid tandsprickning. Men tusentals föräldrar hävdar ju motsatsen.


Sambon och Agnes har hunnit med en massa idag. De har varit och hälsat på Martina och Pelle, varit på sambons (och numera även min) skola för att begära en dags föräldraledigt per vecka nästa termin, har varit hemma hos Jonas och Edvin (från föräldragruppen) där även Jenny och Joel var. Joel drämde en maraccas i huvudet på Agnes. Nu är det nästan löjligt vad mycket blåmärken hon har! Och bara för någon vecka sedan satt vi och pratade om hur sällan Agnes slår sig nu för tiden.


Imorgon är det nytt försök att komma iväg på babysim för sambon och Agnes. Sambon ska då också anmäla oss till en fotografering i vattnet.


Tjing på er!

Av Jempajenny - 20 oktober 2009 13:41

Idag kom jag på att vi inte har någon arbetslagsträff i eftermiddag! Tjoho! Detta innebär att vi slutar redan kl 15.15 Skönt!


Jag ska svänga förbi min trafikskola på vägen hem, med en blomma och sista betalningen. Jag är jättenöjd med utbildningen och bemötandet på trafikskolan! Även en gammal "tant" som jag kände sig hemma!


Nu ska jag riva av de sista lektionerna och sedan är det tack för idag. Jag har inte haft kontakt med sambon så jag vet inte hur Agnes mått idag. Hon var i alla fall feberfri i morse.



Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards