En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Jempajenny - 5 augusti 2009 20:45

Mammas och pappas lilla hjälpreda...


 

Ikväll hjälptes vi åt att kratta upp allt gräsklipp som blev när jag klippte gräsmattan i dag. Och självklart skulle Agnes vara med och hjälpa till också. Det var jättekul att greja med gräset. Och smaka lite på det också...

Av Jempajenny - 5 augusti 2009 19:28

Äntligen är vinnaren i VinylaHem-tävlingen utsedd! Vinnaren får välja valfri väggtext från VinylaHem, i valfri färg.


Och vinnaren är... Maria T! Ett STORT grattis till dig! Jag hoppas att du blir nöjd med väggtexten och att den kommer att bli fin på den beiga väggen i vardagsrummet. 


Till alla andra deltagare vill jag också säga tack, och önska er bättre lycka nästa gång! 


Självklart vill jag också rikta ett STORT tack till VinylaHem som så generöst var med och sponsrade denna tävling. Jag hoppas att det kan bli fler samarbetstillfällen framöver. Tack!

Av Jempajenny - 5 augusti 2009 14:58

Idag mår vi mycket bättre alla tre. Tack och lov för det! Det var en ruggig magsjuka, i alla fall för mig.


Idag har vi spenderat dagen med att städa, tvätta och klippa gräset. Sådant som behövs göras när man har varit på resande fot och dessutom haft gäster. 


Nu hoppas jag verkligen att vi kan återgå till någon slags normal vardag den vecka som är kvar innan jag börjar arbeta. Fattar ni?! Om en vecka ska jag gå till jobbet... Hu! Just nu känner jag mig inte alls redo för det. 


Ikväll lovar jag att vinnaren i VinylaHem-tävlingen prsenteras. Tack för att ni har haft tålamod!

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards