En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Jempajenny - 23 mars 2010 19:58

För Agnes och mig blir det förskola och jobb imorgon. Agnes har ju mått bra länge nu och jag är också så gott som återställd. Lite trött, men annars bra. Sambon är dock inte helt kry så han blir hemma en dag till.


På torsdag ska Agnes vaccineras. Hon har inte fått sin andra dos med vaccin mot svininfluensan och ska få det på torsdag eftermiddag. Vi räknar med att hon kommer att bli dålig av sprutan så det blir väl att vab:a på fredag också. Trist men så är det.


Annars är det inte så mycket som har hänt. Vi har börjat nedräkningen till påsklovet v. 13 då mina föräldrar och min bror, svägerska och troligen en av Agnes kusiner kommer för att fira påsk med oss. Det ska bli mycket trevligt att ses igen.


Det är skönt att vi går mot våren. Vi har haft regn här idag, inte så roligt men det hjälper att smälta bort snön. I eftermiddags var Agnes och jag ute en sväng, till Agnes stora glädje. Vi hittade fina vattenpölar att hoppa i, en liten kissekatt att jaga och en vovve att vinka till. En lyckad utevistelse med andra ord.


Ikväll blir det att krypa ner mellan lakanen tidigt. Man måste ju vara pigg på jobbet.


Tack för alla kommentarer och hälsningar när vi varit sjuka!

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards