En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Jempajenny - 25 mars 2010 19:15

Idag när jag kom hem från jobbet upptäckte jag detta i trädgården...



Små, fina snödroppar som orkat sig fram nu när snön börjar försvinna! Efter några dagar tråkväder har vi fått härligt vårväder igen. Solen värmer gott och i eftermiddags fick jag faktiskt sätta igång fläkten i bilen med kalluft då det var så varmt. Underbart!


Agnes och jag har varit på "jobbet" onsdag-torsdag. Agnes var överlycklig då hon fick gå till förskolan igen. Troligen kom magsjukan därifrån då det är många barn som varit hemma denna vecka. Sambon håller på att repa sig han också. Denna gång drabbades han värst och var faktiskt dålig i flera dagar, stackarn. Men idag var han bättre och kunde ta med Agnes till BVC för andra vaccindosen mot svinisen. Hittills har Agnes mått bra, men det tar naturligtvis ett antal timmar innan eventuella symptom av vaccinet visar sig. Vi får se hur natten och morgondagen blir...


Det blev en kort arbetsvecka. Redan fredag imorgon. På ett sätt skönt, men jag hade ju hellre arbetat än varit magsjuk! Imorgon eftermiddag åker jag in till Göteborg för att gå på Tupperware-party hemma hos Åsa och Astrid. Anders är ute i skogen och tar jägarexamen så han slipper all plast! Sambon och Agnes får stanna hemma. Skönt att komma iväg lite på egen hand faktiskt. Men det är imorgon det.   

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards