En dans med svåra steg...

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2009

Kalas!

Av Jempajenny - 30 augusti 2009 19:38

Självklart har vår lilla 1-åring firats idag, enligt konstens alla regler. Det blev ingen frukost på sängen och skönsång i morse dock, då Agnes sin vana trogen vaknade först av alla...


Men på eftermiddagen dukades det upp med den fina tårtan. Inte nog med att den var fin att titta på, det var dessutom en av de absolut godaste tårtorna jag ätit! Till och med SP:n smakade gott! Agnes gillade också tårtan, både till utseende och smak.



Efter tårtan var det dags att öppna paket. Och det tog sin lilla stund kan jag säga...



Favoriten hittills var helt klart Bobby Car:en. Det var knappt så att vi fick montera ratten. Men alla presenterna var fina, tycke både mamma och Agnes. 


Efter paketöppningen gick vi ut i trädgården och busade lite. Något som Agnes älskar! Särskilt tycker hon om att bli jagad på gräsmattan. 



Efter lite kvällsmat och lite senare en vällingflaska, somnade födelsedagsbarnet helt utslaget i sin säng. En underbar dag, full av intryck...

 
 
Mammatilda

Mammatilda

30 augusti 2009 20:55

Grattis lilla Agnes! Kul att tårtan föll er i smaken. Kram kram!

http://www.mvg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Astrid och Åsa

30 augusti 2009 21:05

Hej! Grattis!! En så fin födelsedag Agnes fick! Tårtan var verkligen något extra, vi hoppas Agnes gillade den också!
Kramar från oss

 
Veronica

Veronica

30 augusti 2009 21:05

Samma favoritpresent som David!

http://larubsson.se

 
Nikita

Nikita

31 augusti 2009 03:29

åh vilken fin tårta! ja måste få fråga om du har gjort figurerna själv och isf hur??? har också tänkt ha drömmarnas trädgård tema på albins kalas! =)

http://www.nikital.blogg.se

 
Mamma Russin

Mamma Russin

31 augusti 2009 08:32

hej gumman..
vilka fina kort.. vilken gladis ni har..

kramkram

http://enburkrussin.se

 
Eva

Eva

31 augusti 2009 10:12

Grattis i efterskott lilla Agnes :).

http://www.gruddelin.bloggagratis.se

 
Jennie

Jennie

31 augusti 2009 11:08

Ett jättestort GRATTIS till 1-åringen från Edvin och mig!!! Hoppas dagen var mysig.

http://jtv.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

31 augusti 2009 11:58

Å, va jag missar mycket nu när datorerna inte fungerar!!!

Jätte-grattis till lilla Agnes! Förlåt att jag missade din födelsedag!

Vilken UNDERBAR tårta! Makka-pakka är min och Judiths favorit! =)

Må gott allihopa!
Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Elin (Edvinsmamma)

Elin (Edvinsmamma)

1 september 2009 20:36

Vilken underbar 1-års dag lilla, fina Agnes haft! Och jag måste absolut gratta i efterskott :)

Och det är klart att hon älskade både bilen och tårtan (den skulle Edvin också tyckt om)! :)

Kramar

http://edvinsmamma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jempajenny - 19 april 2011 21:15

För ett tag sedan fick jag ett mail med en inbjudan till ett event för familje- och mammabloggare, We R Family. I höstas (?) fyllde jag i en intresseanmälan om att vara med på detta event och hade nästan glömt av att jag anmält mig. Men glad blev jag...

Av Jempajenny - 16 april 2011 08:59


Det är svårt att hitta tid (och i viss mån inspiration) till bloggandet när man nu är tvåbarnsmor. Men vi mår bara bra, allihop!    Anton växer och frodas! Han är nu vid 3 månaders ålder ungefär lika stor som Agnes var vid 5 månader.    Agnes...

Av Jempajenny - 12 februari 2011 20:11

Alldeles nyss, när jag gjorde i ordning Anton för natten, fick jag det allra första tydliga svarsleendet från vår lillkille! Så underbart! Och världens finaste leende naturligtvis... Han har dessutom "pratat" en hel del idag och i kväll. Mys! Jag tro...

Av Jempajenny - 12 februari 2011 14:12

Idag har vi äntligen skruvat ihop spjälsängen! Vi hade tänkt göra det förra helgen men då upptäckte vi att skruvarna var på vift och naturligtvis hittade vi dem inte.   Men idag, under tiden sambon och Agnes var i badhuset  och "lördagsbadade" åk...

Av Jempajenny - 10 februari 2011 21:59


Igår blev Anton en månad och jag hade tänkt skriva lite om hans utveckling, som jag gjort med Agnes. Som för de flesta bebisar består Antons dagar mest av att äta och sova. Men lite annat har han faktiskt för sig också…   Vikt: 5605g Län...

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards