En dans med svåra steg...

Alla inlägg under mars 2010

Av Jempajenny - 1 mars 2010 11:36

Det har inte blivit bloggat i helgen då vi knappt varit hemma.


I lördags hamnade vi i Ullared. Agnes behövde nya skor och stövlar och SkoBo i Ullared är billiga. Naturligtvis blev det en lite tur i på GeKås också. På vägen hem passade vi på att ta vägen förbi Holsljunga och Martina, Joakim och Pelle. Barnen hade roligt som vanligt. Det är så skönt att de faktiskt kan "leka" själva en stund utan att man måste vara med. Roligast i lördags var Pelles bollhav. Inte lika kul att samla in alla 250 bollar när trollen lekt klart dock...


I går var vi i Göteborg hela dagen. Sambon skulle döma handboll och jag och Agnes passade på att hälsa på familjen U. Vi hade en mycket trevlig dag, om än något intensiv. C och C har två barn, E som nyss fyllde 2 år och J som blev 4 år i januari. Och så Agnes också. Full rulle, med andra ord. Under eftermiddagen dök även en gammal gemensam arbetskamrat upp som jag inte träffat sedan sommaren -08, innan Agnes föddes. Jättetrevligt att träffa henne också!


Barnen lekte stundtals mycket bra med varandra, men det blev även bråk om leksakerna däremellan. Roligast, tyckte Agnes, var en rosa liten keyboard med tillhörande liten pall och mikrofon. Där satt hon och såg supernöjd ut. Tyvärr fick jag ingen bild på henne "in action". Näst roligast var en leksakssaxofon. Det kanske bor en liten musiker i vår dotter?


Nu ska jag gå på lektion...

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards