En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Jempajenny - 20 januari 2010 18:54

Onsdag... mer än halva arbetsveckan har passerat. Det flyter på riktigt bra på jobbet. Jag har faktiskt hunnit grovplanera flera veckor i förväg. Det känns skönt att veta ungefär hur veckorna kommer att se ut ett tag framöver. Agnes trivs fortfarande som fisken i vattnet på förskolan. Tre nya barn ska börja sin inskolning i morgon, bl a en pojke från vår föräldragrupp. Och Agnes verkar ju tycka att det är roligare ju fler barn de är. I maj räknar de med att ha skolat in 15 barn, så många som de kommer att bli totalt sett. 


Idag hann jag in en sväng på Lindex, då jag hört att de börjat med 2 för 1 på rean. Det stämde och det blev två par jeans till mig och en del till Agnes. Två par velourbyxor, en velourjacka, en långärmad tröja, en pyjamas och två par långkalsonger blev det till skruttan. Hela kalaset gick på under 500:- En lyckat shopping, med andra ord. 


I helgen kommer sambons föräldrar på besök och jag är säker på att Agnes kommer att gilla att farmor och farfar kommer och hälsar på! 


Ikväll skulle jag egentligen ha varit på ett informationsmöte på skolan, för blivande år 7 elever, men då sambon redan bokat upp sig på ett handbollsmöte i Göteborg fick jag ledigt. Helt ok att få ligga hemma på soffan istället!

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards