En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Jempajenny - 21 januari 2010 18:56

Idag är det Agnes namnsdag, så grattis älskade lilla skrutta från mamma och pappa!


I morse när jag lämnade Agnes hände något konstigt. Vi gick in på avdelningen, tog av ytterkläder, pratade lite med personalen och Agnes hann knappt säga hej då innan hon rusade in och skulle leka. I samma veva lämnade en annan mamma sin dotter (vi känner dem från vår föräldragrupp) och det barnet var ledset över att bli lämnad. Agnes tittade på barnet, men brydde sig inte så mycket utan gick med personalen in på avdelningen. Jag gick ut i hallen och satte på mig skorna, men dröjde kvar en stund för att titta på lite bilder på barnen som sitter där. Då kommer Anges utrusandes och är "ledsen" och sträcker sig efter mig. Jag skriver "ledsen" inom parentes då det var sådan låtsasgråt som hon lägger sig till med ibland när hon inte får som hon vill. Snart kommer en personal och hämtar in Agnes igen och jag vinkar och går. Troligen på blev Agnes lite sympatiledsen med det andra barnet eller så tänkte hon att "det är väl så man ska göra då", och grät lite hon med. Knepigt! Jag bad sambon fråga personalen hur det hade gått när han hämtade Agnes och precis som jag trodde så hade hon varit "ledsen" i ca 20 sekunder innan hon kom på att det var roligare att leka! Knasfia!


I eftermiddags var Martina och Pelle här och det är alltid lika trevligt att ses! 

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards