En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Jempajenny - 2 november 2009 19:32

Det blev ju en hel del shoppat när vi var i Kalmar. Och billigt blev det också! Dels för att vi sprang på en del erbjudande och dels för att Agnes mormor betalade det mesta...Flört


Här är i alla fall kläderna:


 

De två randiga topparna är från Name It. De hade 2 för 100:- Sedan hittade jag äntligen lite mer bassockor till Agnes! Två 3-pack från H&M (de längst ner innehöll ett par mörkblå också, men de är i tvätten) och ett 3-pack i turkos från City Gross.


Overallen är också från Name It. Färgen blev lite mysko på bilden, men den är som ni ser enfärgat cerice. Fleecen i luvan är lila. På bilden är också en svart mössa från Name It och en varmfodrad rutig mössa och cerice "dagisvantar", båda från GeKås. Tyckte de passade bra till overallen.


Den bruna lurvtröjan, med rosa broderier hittade vi på ICA MAXI. Den är hur mysig som helst! Lika lurvig på insidan som på utsidan. Och jeansklänningen föll jag pladask för! Den hittade jag på Lindex. Den kommer Agnes vara så fin i nu i vinter.


Ett stort tack till mormor för alla fina kläder!

Av Jempajenny - 2 november 2009 13:47

Idag är jag så trött att jag knappt orkar med mig själv... Det var segt att köra hem igår kväll. Det gick bra, men den sista biten genom skogen mellan Svenljunga och Örby var jobbig. Jag tyckte jag såg älgar, rådjur och allt möjligt vid vägkanten. Vi var hemma strax efter 22 och då var det bara att gå och lägga sig.


Agnes förvånade oss genom att sova till 06.40 imorse. Sambon hämtade in henne till oss vid 05 och då somnade hon om med en gång. Imorse var hon så glad över att vara hemma. Hon gick runt och kollade in sina leksaker och kröp upp i soffan och myste. Borta bra, men hemma bäst heter det ju!


Men idag är jag som sagt trött! Jag skulle gärna haft en dag hemma och bara tagit det lugnt. Packat upp, tvättat, tagit det lugnt. Men så blev det inte. Nu sitter jag här på jobbet och vänta på att min sista lektion ska börja, så jag kan få åka hem och vila.


Jag ska ta bilder på Agnes alla nya kläder ikväll och lägga upp på bloggen. Det blir något att se fram emot!

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards