En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Jempajenny - 17 november 2009 13:41

Idag gick jag hem från jobbet vid 11. Jag sov jättedåligt i natt och mådde inget vidare imorse, men plikttrogen som man är pallrade jag mig iväg till jobbet. Det var ingen hit, kan jag säga. Men väl där var det ju lika bra att riva av några lektioner. 


Jag är inte jättesjuk, men är matt, har ont i huvudet och halsen, är trött och orkeslös. Vi får se vad det utvecklar sig till. 


Agnes mystiska prickar var mycket bättre redan dagen efter jag lagt ut bilderna. Inte alls så ilskna och de värsta hade försvunnit. Hon är fortfarande knottrig på rygg och mage så jag ringde sjukvårdsupplysningen och de tyckte vi kunde avvakta och prova att smörja med cortisonsalva på en liten fläck. Hon trodde alltså inte att det var Impetigo (svinkoppor). Vi avvaktar vidare då Agnes inte har feber eller ont av prickarna. Troligen är det en reaktion pga torr hud som några av er varit inne på. Men vi håller prick-Lisa under uppsikt. 


Jag var ju och gjorde en dörrkrans igår kväll också. Jag är nöjd med resultatet. Kransen hänger redan uppe på ytterdörren. Jag ska ta en bild av den och visar senare. 


Nu ska jag försöka sova lite. 

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards