En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Jempajenny - 21 november 2009 10:25

För tillfället befinner vi oss i Eskilstuna hos Agnes farmor och farfar. Vi åkte hit igår för idag ska vi fira sambons mormor som fyller 90 år! Det är inte illa det!


Vi hade tänkt åka på kvällen igår, som vi brukar, men eftersom jag var hemma från jobbet igår också kunde vi komma iväg lite tidigare så vi chansade på att åka på eftermiddagen. Vilket gick över förväntan! Agnes var jätteduktig och vi behövde göra ett kort stopp i Katrineholm. Annars var det raka spåret.


Jag mår mycket bättre, är piggare och har mer ork men halsontet är kvar och huvudvärken kommer smygande emellanåt. Jag fick sms från en kollega igår och hon hade exakt samma symptom, så det är väl något virus som går.


Jag måste bara skryta lite om Agnes också...Glad Hon har ju inte träffat farmor och farfar sedan sin födelsedag för snart 3 månader sedan. Och vi har ju inte varit i Eskilstuna sedan i somras. Men vad gjorde det?! Agnes traskade glatt in i farmor och farfars hus och gick direkt fram till dem. Inte det minsta blyg. Och dessutom nattade farfar Agnes igår kväll och hon somnade utan den minsta lilla protest, själv i spjälsängen som finns här.


Imorse fick jag och sambon sovmorgon. Agnes sov till 06.30 och då gick jag bara upp, bytte blöja och fixade välling. Sedan tog morgonpigga farfar över och vi fick sova till 08, då frukosten stod framdukad. Lyx!


Vid 14 ska vi på kalas. Agnes sover förmiddag nu och sedan blir det lite fika och bus innan det är dags att sätta på sig kalaskläderna.


Trevlig helg till er alla!

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards