En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Jempajenny - 9 februari 2010 19:56

Höften är mycket bättre idag än i går kväll, men jag har bokat in ett naprapatbesök imorgon så de får titta på vad det kan vara. Sambon hade läst lite och menade på att det inte är ovanligt att nerver kommer i kläm i höften, men det gäller att få loss det som sitter snett annars finns risken att det blir inflammation och då kan den t o m bli kroniskt.


Så imorgon kl 13.15 bär det av till naprapaten. Jag hoppas att jag kan köra dit, annars blir det klurigt.

Av Jempajenny - 9 februari 2010 08:21

Det har hänt något med min höft. Igår så fick jag plötsligt ont i höften och det blev bara värre och värre. På kvällen hasade jag mig fram med mysteg i en sengångares hastighet. Det är som om någon nerv ligger i kläm och att något har låst sig i höften. Emellanåt, om jag vrider benet i fel vinkel, strålar det smärta ner i benet. Aj, aj! 


Jag somnade ganska snabbt igår kväll, men vaknade vid 01 och då gjorde det attans ont! Jag fick hasa mig upp och ta en värktablett och så kunde jag somna om efter stund. 


Idag är det bättre, men fortfarande gör det riktigt ont om benet/höften hamnar i fel läge. Det var bara att inse att jag inte skulle kunna ta mig till jobbet. Så istället ligger jag här i soffan och vilar. Vi får se vad som händer under dagen. Blir det inte bättre får jag väl ringa sjukvårdsupplysningen och eventuellt försöka få tag på en naprapat. 


Jag har haft lite ont i höften till och från ganska länge nu så tydligen är det något som inte står riktigt rätt till. Men vad, det vete gudarna!

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards