En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Jempajenny - 18 september 2010 09:07

Veckorna rullar på och nu är det helg igen. Skönt att ha både sambo och dotter hemma.


Vi hade hoppats på att familjen Eklund skulle komma och hälsa på oss, men tyvärr är de förkylda och väljer att stanna i stan. Apropå förkylningar så verkar det som om Agnes första (för denna termin) förkylning är på väg att bryta ut. Lillskruttan är snorig i näsan, men annars pigg och glad.


Igår hade vi kvalificerat fredagsmys med tacomiddag framför TV:n, film (Disneys Robin Hood) och popcorn. Vi tänkte att Agnes skulle sova lite längre i morse om hon fick vara uppe lite längre. Men naturligtvis blev det inte så! Vid 06 ringde Agnes inre väckarklocka, som vanligt, och hon började bassla runt i sängen. Den gravida - och kissnödiga - mamman vaknar naturligtvis på stört och inser att ett toabesök är livsnödvändigt. Och ja, sedan är det kört att somna om, både för Agnes och mig... Bara att kliva upp och bänka sig vid Bolibompa.


Nu har vi avnjutit en grötfrukost och Agnes är insmetad i mannagrynsgröt från topp till tå (uppdatering - hon är även insmetad i kaviar blev jag varse...) Det blir allt att skicka in henne och pappan i duschen.


Nu när Eklundarna inte dyker upp så hoppas vi på att Holsljungaklanen vill umgås med oss idag... Vilket jag tror att de vill. Ska nog ta och ringa Martina.


Ha en fin lördag och en trevlig helg!

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards