En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Jempajenny - 24 september 2010 08:55

Agnes prickar/blåsor runt munnen är lite bättre idag. De är mindre irriterade och några verkar nästan har torkat till. Men hon har fått småprickar på hela benen istället. Tack och lov så verkar hon inte besväras särskilt av dem.


Jag lyckade också ta en kik i munnen på Agnes och visst har hon små blåsor på tungan också och det borde ju definitivt tyda på att det är höstblåsor. Vi blir hemma idag också, men på måndag blir det troligen förskola som vanligt.


I eftermiddag kommer mommo och moffa och hälsar på. De var här för exakt fyra veckor sedan och det var då jag vurpade ner för trappen och bröt foten. Vi får hoppas att jag klarar mig från olycksfall detta besök.


Agnes fick en gungställning, i trä, med rutschkana i födelsedagspresent av mormor, morfar, farmor och farfar och det är ihopbyggnad av den som står på agendan i helgen. För morfar, aka MacGyver, blir det nog en barnlek att slänga ihop den. Vi hoppas på att jag kan visa lite bilder på byggnationen i helgen.



Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards