En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Jempajenny - 21 september 2010 08:40

Idag ska jag upp till Borås och byta mitt gips. Det glappar en hel del i hälen, är alldeles nedtrampat undertill, har spruckit lite i foten och blivit mjukt på några ställen där det blivit mjukt. Så det är hög tid att få det bytt. Men jag måste erkänna att det bär emot... Jag har ingen lust alls att sitta på ortopedmottagningen i flera timmar! Jag har nämligen inte fått någon tid utan "de tar hand om mig när de har tid". Hmm... Det tog ju en evinnerlig tid förra gången - och då hade jag ju en tid bokat. Det bådar inte gott det här.


Jag kommer också att bli en erfarenhet rikare i och med att jag ringt och beställt sjukresa. Jag ska alltså åka taxi upp till sjukhuset i Borås. Det ska bli intressant att se hur länge det kommer ta att ta sig hem sedan. Jag har bokat resan till Borås, men då jag inte vet när jag är färdig har jag inte kunnat boka någon hemresa. Den som lever få se.


Förmiddagen får jag spendera till att göra mig i ordning. Det tar sin lilla tid. Dessutom måste jag leta rätt på min plånbok...



Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards