En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Jempajenny - 4 september 2010 19:36

Lägger upp ett par bilder på foten och gipset. När jag igår fick se foten utan gips, en vecka efter olyckan, slogs jag av hur många färger den mänskliga kroppen kan anta. Det var allt från ljusgult till mörklila, nästan svart. Några nyanser går att se på den högra bilden. Men jag varnar för en äcklig fot...

  

Av Jempajenny - 4 september 2010 12:28

Idag har jag, Agnes och "Marmor" varit inne en sväng i Kinna. Det var loppis vid lilla torget. Det mesta var inget att ha, men vid ett bord hade de massor av fina barnkläder. Mängder med Meandi, P.op, Nova Star men tyvärr var det mesta i stl 110/116 eller större. Men en windstopper och två långärmade t-shirts från P.op blev inhandlade.


Sedan tog vi en tur in på Hans och Greta (säljer mycket NameIt-kläder), KappAhl och Lindex. På Lindex inhandlades ett par velourbyxor och 3 långärmade t-shirts till Agnes. Blev lite sugen på en body och byxor till "Angus" också, men det får vänta ett tag till.


Det gick riktigt bra att ta sig fram idag. Det är stor skillnad på att ha ett "riktigt" gips och en sko att gå på. Det är klart att det kändes i foten efter att ha gått runt en stund. Och så började det göra ont i vänstra höften (fogarna). Men jag är ändå glad över att det gick så bra som det gick. Snart kanske man kan våga sig ut på en liten tur på egen hand.


För tillfället är sambon iväg och hämtar delar av min kurslitteratur, farfar är ute och söver Agnes i vagnen, farmor är ute och grejar i trädgården och jag sitter här vid datorn. Ska hålla foten i högläge en stund nu så att den inte svullnar allt för mycket.

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards