En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Jempajenny - 8 september 2010 15:01

Sitter här hemma om dagarna och försöker göra så mycket nytta som möjligt. Nu är detta lite svårt då jag fortfarande inte har fått den kurslitteratur jag behöver! Att det ska ta sådan tid!


Dessutom går ju dagarna och deadline för första skriftliga uppgifter och tentamen närmar sig. Nu är det fortfarande 3-4 veckor kvar, men ändå.


I eftermiddag har dock sambon lovat att hämta ut ett paket till från Adlibris och i det finns åtminstone två av de böcker jag behöver. Det är inte kul att vara beroende av någon annan kan jag säga... Och säkert inte kul för sambon att jag är beroende av hans hjälp heller. Men igår klarade jag och Agnes kvällsrutinerna galant, sambon var i Göteborg och dömde handboll. Skruttan fick dock sova i vår säng hela natten, enklast så med gipsat ben.


"Angus" sprattlar på där inne i magen. Jag tycker det går ganska långsamt... Är i v. 22+5 idag men det känns som om jag varit gravid läääänge nu. Tvivlar på att det aldrig kommer att titta ut någon bebis.


Men jag antar att det också beror på att det är färre BM-besök denna gång. Det är ju trots allt en nedräkning till nästa besök, man få mäta magen och lyssna på hjärtljud. Något vi inte gjort ännu. Men i nästa vecka är det dags för det också. Och en mindre rolig glukosbelastning.


Så kan det vara. Inget är som väntans tider... I dubbel bemärkelse!

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards