En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Jempajenny - 1 februari 2009 15:04

Agnes har fått sin första docka. Teddykompaniet i Båstad (de som gör Dinglisarna) gör även dockor. Astrid hade fått en docka, Lotta, av sin faster och jag tyckte den var så fin så jag ville ha en liknande till Agnes. Men de var inte de lättaste att få tag på. Det slutade med att jag fick göra en specialbeställning på Barnkammaren i Kinna. Dock hade de precis bytt katalog, till 2009 och den dockan jag sett ut till Agnes tillverkades inte längre. Förra årets kollektion var mycket "tuffare" och inte så "tjejiga" i klädseln, men kläderna går ju att ta av och jag kan sy nya. Så det blev en Siv! (Det du, Farmor!) Agnes gillar Sivs hår. Det är mysigt att fingra och suga lite på...

Av Jempajenny - 1 februari 2009 13:47

Dagens Agnes sitter i soffan och micklar lite med sin fina, nya och jätteroliga leksak som hon fick igår:

 

Av Jempajenny - 1 februari 2009 12:10

Nu har våra gäster från E-tuna åkt hem. Det var jättetrevligt med besök och Agnes har fått full uppmärksamhet att familjens 2 flickor på 3 och 6 år. Tror jag det att de tyckte det var roligt med en liten bebisflicka! Så nu får vi se om hon bryter ihop av tristess när det bara är mamma och pappa hemma.

Vi var ju på GeKås igår (jättelite folk när vi kom ner på förmiddagen!) och trots att vi egentligen inte skulle ha något speciellt kostade det 1800:- !! Så det kan bli! Det kostar att ha barn... 

Vi skulle egentligen åkt en sväng till Götet idag men det bidde inte så, då sambon måste rycka ut och döma handboll i eftermiddag. 

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards