En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Jempajenny - 3 februari 2009 12:37

 

Här är dagens Agnes i Lindexbody och velourbyxor. Så fin, så!

Av Jempajenny - 3 februari 2009 10:54

Agnes badar ju varje kväll, som en del av nattningsrutinen. Men nu har hon fått prickar och torrfläckar (början till eksem) på kroppen och får inte bada mer än 1 gång/vecka! Jag vet inte hur det ska gå... Ibland känns det som om badet är dagens höjdpunkt! Igår var hon jätteglad när sambon klädde av henne, men hon bröt ihop fullständigt när han började tvätta av henne istället för att bada henne.

Vi får nog hitta på något annat kul att göra på kvällen, som ett substitut för badet. Några tips?

Av Jempajenny - 3 februari 2009 10:35

Igår tog jag tag i lite saker som bara blivit liggande. Jag fixade lite i Agnes rum, satte upp en knoppbräda, lite tavlor och plockade undan lite. Sedan sågade jag ut och målade hand- och fotavtrycken vi tagit av Agnes med vit färg. Jag hittade en ram att sätta dem i på GeKås, så den målade jag också. Får se om jag hinner fixa lite med det ikväll också.

Skulle även planera lite växter, men upptäckte att vi inte hade någon planteringsjord så det får vi köpa hem. Skulle egentligen vilja göra mer här hemma, men det är svårt eftersom Agnes sover så korta lurar åt gången. Och när hon är vaken är hon inte nöjd med att bara ligga still och titta på mamma som pysslar, utan det ska hända saker hela tiden! 

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards