En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Jempajenny - 5 februari 2009 16:31

Nu har det släppt! Nu är det roligt att simma, tycker Agnes, så jag anmälde oss genast till fortsättningskursen. Nu börjar det närma sig dyk för de små liven, och idag råkade jag doppa ner Agnes lite för djupt så halva huvudet kom under vattnet, men hon ruskade bara av sig lite och simmade på! Jag är så glad att hon äntligen uppskattar babysimmet! Jättekul!


På hemvägen var vi och hämtade Liberopaketet, men det var väl inga jätteroliga saker precis... Ett paket blöjor, ett paket bindor, 10 st engångshaklappar, en liten fotboll, ett prov med badolja, ett paket våtservetter och ett par gigantiska strumpor! Jag trodde nog att det skulle vara någon rolig body eller så frän Lindex - men inte då... Fast men ska inte klaga! Det är ju gratis!

Av Jempajenny - 5 februari 2009 10:38

Här är dagens Agnes som absolut inte ville titta in i kameran! Body och byxa från Lindex (var annars?). Ser ni så fint hon matchar amningskudden...?

 

Av Jempajenny - 5 februari 2009 08:44

Idag är det full rull igen! Och tyvärr har Agnes haft en lite småstökig natt, så jag är lite trött. Men dagens schema ser ut som följer:

Vi är bjudna på lunch hemma hos en mammakompis och hennes son, här i området. J och J är också inbjudna. Trevligt! Och lyxigt att slippa laga mat...

Sedan bär det av till babysimmet, som vanligt på torsdagar. Vi får hoppas att Agnes är glad idag också! 

Efter babysimmet kommer sambon och hämtar oss och så ska vi in på Lindex och hämta gåvopaketet Up&Go på Lindex. Är det något att ha, tro?

Så dagen är fullspäckad. Nu på morgonen blir det ju att packa alla grejer till babysimmet. Fick ju tvätta upp dem efter badet igår, så snart ska vi ner i tvättstugan och röja. 


(Kan tillägga att Agnes sitter själv här i soffan, bredvid mig, när jag bloggar...)

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards