En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Jempajenny - 20 februari 2009 17:23

I eftermiddags var vi hemma hos en mamma (J) och hennes dotter (E) från vår föräldragrupp. Alla mammor och barn från gruppen, totalt 7 mammor och 7 bebisar, var där. J hade gjort smaskiga semlor och Agnes var jätteglad och charmig hela tiden, trots att hon hade kräkorgie.


Vi bestämde att vi skulle försöka ses hemma hos varandra lite mer regelbundet, så jag erbjöd mig att vara "värdinna" nästa gång. Då har man liksom gjort sitt för ett tag framöver. Det är jätteroligt att se hur bebisarna växer och utvecklas. Tyvärr kan jag inte lägga ut någon bild på småttingarna. Ni får helt enkelt föreställa er hur det såg ut med 7 st bebisar sittandes på golvet, med sina mammor bredvid!

Av Jempajenny - 20 februari 2009 11:23

Sambon var hemma och hämtade ett par skor och lämnade en babypulka som han fått (?) av en arbetskamrat. Vi var ju genast tvugna att testa den ute i trädgården. Det har snöat ordentligt här de senaste dagarna så det ligger en decimeter snö i alla fall. Vi tycker det verkar som om Agnes gillade pulkan. Vad tror ni?


 

Av Jempajenny - 20 februari 2009 10:41

De blir nog ett par krypbilder den närmsta framtiden kan jag tänka...



Men det är just det Agnes håller på med mest om dagarna nu. Och hon förflyttar sig ganska snabbt, men bakåt. Ni ser ju på bilderna att hon kommit en bit bakåt och de är tagna precis efter varandra. Men det är jobbigt att se henne efter en stund för hon blir så frustrerad! Älskade lilla skrutt...

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards