En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Jempajenny - 4 februari 2009 15:41

Jag jobbar ju som lärare när jag inte är hemma med Agnes och då har man stenkoll på veckorna som går... Efter jullovet är nästa andningshål vecka 7 (ialla fall här i Västra Götaland) då det är sportlov! Nu går ju tiden galet fort när man är hemma med liten och nästa vecka är det lov!

Eftersom sambon också är lärare så ser vi fram emot 10 dagars ledighet tillsammans. Dessutom ska vi åka och hälsa på Agnes mormor och morfar i Kalmar. Det blir premiärbesök för Agnes! Hoppas att allt fungerar bra med sömn och rutiner. Småland "Here we come!"

Av Jempajenny - 4 februari 2009 14:37


Dagens Agnes är lite trött efter badet i förmiddags. Så hon ligger och lurar lite på soffan, inrullad i amningskudden. Det är mysigt det! Idag har hon på sig en randlig Lindexbody och bruna mysbyxor med djur- applikationer (som jag märkte, för sent, var alldeles för korta. Så nu får jag rensa bland 62-kläderna också...

Av Jempajenny - 4 februari 2009 14:13

Idag har vi varit iväg till badhuset med J och J. De ville gärna prova på att bada de med, så Agnes och jag följde också med. Agnes har ju tyckt att det varit lite läskigt i badhuset och gnällt en del i bassängen, men idag gick det alldeles utmärkt! Hon skulle väl visa sin kompis att hon minsann badat en massa gånger! Så nu blir det bad 2 dagar i rad. Vi går ju naturligtvis på vår kurs som vanligt i morgon. Hoppas det går bra då med!

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards