En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Jempajenny - 17 februari 2009 14:58

Det var visst fler än jag som var trötta i förmiddags. Jag lade ner Agnes i sängen, på mage med nappen i munnen och vardera hand på Heffa och Tummen. Jag hörde hur hon gnällde lite men sedan blev hon tyst. Efter en stund gick jag in och då låg Agnes så här:



Men hon sov bara sina 30 minuter...

Av Jempajenny - 17 februari 2009 09:53

Gah! Natten har varit jobbig... Agnes hade två uppvak innan vi gick och la oss vid 22.30-tiden Sedan vaknade hon en timme senare och ville inte somna om. Sambon var uppe och buffade, men jag fick gå upp och då kastade hon sig efter bröstet. Sedan tog det längre tid än vanligt innan hon somnade om igen. Och vid 02.45 var det dags igen. Men då fick hon komma till oss i sängen, hon åt och somnade snabbt om igen, för att vakna och äta igen kl. 05.45 Sedan sov hon någon timme igen innan vi gick upp. Till frukost åt hon dubbelt så mycket gröt som hon brukar... Tillväxtperiod? Det var ju så lugnt och skönt i Kalmar... Ja, man fattar inte nått!


Idag ska vi ta det lugnt på förmiddagen (jag är trött!) och efter lunch ska vi ta en promenad med Jenny och Joel. Jenny var så snäll att hon tog hand om posten när vi var bortresta, så vi har nog en räkning eller två som ligger hos dem. Men vi får se till att ta på oss ordentligt för vi har det kallt här idag. Nu är det -6,5 grader men imorse när vi gick upp var det -10 grader! Det blir visst långkalsonger och tjocktröja. På återseende!

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards