En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Jempajenny - 10 februari 2009 21:47

Här kommer en liten bild från gårdagens besök i Holsljunga. Visst är de söta?

 

Av Jempajenny - 10 februari 2009 21:25

Nu är det äntligen lite lugn... Det har varit hålligång hela dagen. Vi åkte till Göteborg i förmiddags och kom hem runt 18 och sedan har vi tvättat, plockat lite och packat inför morgondagens resa till Kalmar. Vi åker direkt efter babysimmet, så man får ju tänka på vad man ska packa. Nu har vi titta på "Såld på hus" (de var i Göteborg och vi var bättre på att gissa än Stockholmsmäklarna i programmet!) och fikat lite och snart ska vi ta ett sista ryck innan läggdags. Sambon är nere och askar och sotar ur pelletspannan och jag ska röja upp lite i köket.


Jag hoppas på att kunna blogga lite när vi är borta, men om det inte blir så återkommer vi på söndag. 


Åh, jag måste bara berätta att nu har Agnes knäckt "rulla-runt koden" på allvar! Hon har ju rullat från rygg till mage länge nu, men inte riktigt fattat hur hon ska rulla från mage till rygg. Visst har hon kommit runt flertalet gånger men det har mest varit tur. Men nu ni! Nu har hon verkligen förstått hur hon ska göra, sedan någon dag tillbaka och rullar runt som en liten kåldolme. Helt plötsligt ligger hon 1,5 meter bort! Och är jättelyckligt... Så det bästa just nu är att rulla och munpruttas! Gullunge! 



Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards