En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Jempajenny - 2 september 2009 20:07

I morse hade Agnes tempat lite, 38,1 grader. Men på eftermiddagen var hon tempfri. Dock har hon varit gnällig ikväll och jag tycker att hon låter lite hes, så nåon förkylning är det allt.


Själv är jag för tillfället så gott som utslagen. Jag startade upp datorn för att skriva vikarieinstruktioner tills imorgon och passar då på att checka bloggen. 

Redan på förmiddagen kände jag mig krasslig. Lite illamående och trött. Och efter lunch var det som om någon slagit mig i huvudet med en slägga! Ont i kroppen, matt, yr och helt slut. Dessutom halsont och huvudvärk. Men "duktig" som man är hade jag mina två sista lektioner. Tur att vi har så bra elever! 


Att cykla hem var en pärs. Jag var nästan gråtfärdig när jag kom innanför dörren. Tog en temp efter att ha vilat en stund som visade 39,1 grader. Inte dåligt med feber! Tabletter hjälper en stund, men bara efter någon timme bryter febern ut igen... Jag är riktigt risig med andra ord. 


Nu ska jag skicka iväg vikarieinstruktionerna och sedan är det god natt. 

Av Jempajenny - 2 september 2009 07:11

Jag tror det är förkylning på gång här hemma. Sambon är genomsnorig och jag vaknade upp med kill i halsen och en härlig whiskeyröst. Jag hoppas verkligen att vi inte blir däckade allihop.


Snart är det dags att trampa iväg till jobbet. Onsdagar känns lite som en vändpunkt för när man gjort sin onsdag är mer än halva arbetsveckan avklarad. 


Hoppas ni får en fin dag!

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards