En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Jempajenny - 11 september 2009 15:55

Ja, då var det fredag igen! "Nu är det fredagsmys..." *trallar lite glatt* Veckorna går galet fort!


Om vi börjar med natten så var den näst intill perfekt. Agnes sov gott i sin säng mellan 18.40 och 05.50 bortsett från ett litet "napptapp" kl 01. Detta innebär att både jag och sambon också har sovit mycket gott inatt. Vår lilla Törnrosa...


I förmiddags, mellan 8-11.30 satt jag på teorikurs tillsammans med 14 st tonåringar. Mest grabbar i 17-18 årsåldern. Det blir liksom komiskt när en gammal "tant" som jag helt plötsligt blir omnämnd som "ni ungdomar". Körkortsutbildningen är ju helt klart inriktad på unga människor, konstigt vore det väl annars. Men nu är "Riskettan" avklarad i alla fall. Kvar till körkortet är:

  • Körlektion stadstrafik i Borås
  • Körlektion där vi repeterar allt
  • Körlektion precis innan uppkörningen
  • Teoriprov
  • Körprov

Hu! Nu blir jag nästan lite nervös...


Efter förmiddagens kurs trampade jag till skolan och hade en riktigt trevlig lektion med mina 7:or. Härligt att avsluta veckan med flaggan i topp!


Nu på eftermiddagen har sambon och Agnes varit ute och tvättat bilen. Är det sådant som kallas barnarbete..?

Agnes är fortsatt feberfri, men snorar och hostar en hel del. Idag sov hon 2,5 timme på förmiddagen, så lillskruttan ligger faktiskt och tar en eftermiddagslur nu. Hon är lite gnällig och klängig, men vem är inte det när man är sjuker?!


Nu ska jag börja fixa lite med kvällens middag.




Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards