En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Jempajenny - 10 september 2009 19:36

Agnes fick ett fint grattiskort av moster E när hon fyllde år. Tyvärr halkade texten ner lite nu när jag fixade med det till bloggen. Men kolla in Agnes överlyckliga min och hunden Mayas inte lika överlyckliga uppsyn. Skrattande


 

Av Jempajenny - 10 september 2009 18:32

Agnes har varit feberfri idag, så det går åt rätt håll. Dock är hon snorig som attan och hostar fortfarande en del, så det får allt bli hostmedicin och nässugning innan det är natti-natt.


Agnes har sovit en massa idag också, vilket naturligtvis innebär att hon fortfarande är ganska krasslig. Bäst har det tydligen varit att sova på pappas bröst. Det är inte ofta det händer nu för tiden.


Ikväll ska jag fortsätta med min körkortsteori. Inte så spännande, men ett måste. Imorgon ska jag ju också göra "Riskettan", en obligatorisk teorikurs man måste göra innan uppkörning. Det är verkligen skönt att kunna bocka av dessa obligatoriska moment ett efter ett.

Av Jempajenny - 10 september 2009 06:58

Vi har märkt att när Agnes är sjuk så sover hon oftast väldigt gott om nätterna. Många barn verkar ju sova oroligt vid sjukdomar, men inte Agnes. Och det är vi tacksamma för!


Vi brukar ju se till att använda NäsFridan och everntuellt ge näsdroppar och febernedsättande innan hon lägger sig för natten. Igår fick hon även hostmedicin och nattens enda uppvak var vid 01-tiden. Annars sov hon gott i sin säng 18.30-05.30


Nu på morgonen kändes Agnes varm och hon var tät i näsan och lite hostig, så det bli att ta det lugnt idag också. Nu sitter hon i soffan och tittar på TV med sin pappa. Jag ska gå och gosa lite med min fina familj innan det är dags att cykla till jobbet.


Trevlig torsdag!

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards