En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Jempajenny - 7 mars 2009 11:05

 

Här är dagens Agnes iförd Lindexbody, Villervallaklänning och Po.P-strumpbyxor. 


Nu åker vi till Göteborg. Vi ska handla lite på IKEA, bl a petskydd (då vi tror att Agnes kommer att börja krypa omkring när som helst...) och så åker vi och hälsar på Åsa och Astrid. Sedan skjutsar de mig till Mölnlycke på hemvägen. Jag återkommer imorgon med hur tjejkvällen var.


Trevlig lördag på er allihopa!


Av Jempajenny - 7 mars 2009 08:37

Helg igen!


Och inte nog med det - jag ska på tjejkväll! Jag har blivit inbjuden till en "gammal" arbetskamrat ikväll på tjejkväll med god mat och dryck. Hon bor i Mölnlycke och eftersom jag inte kan köra själv och det är svårt att åka kollektivt så kommer jag att stanna över natten. Det känns pirrigt att vara iväg från Agnes. Jag tvivlar inte en sekund på att sambon och Agnes kommer att ha det bra, utan det är jag som kommer att sakna henne!

Eftersom jag ammar så får jag väl ta med pumpen och smyga in på toaletten och pumpa lite...


C och jag som ska dit har köpt en liten gåva till värdinnan:


Lite gott vin och några chokladpraliner. Sådant man själv skulle uppskatta så vi hoppas hon blir glad!


Det blir första gången som jag är väg från Agnes längre än några timmar. Känns knepigt, men samtidigt lite lyxigt.


Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards