En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Jempajenny - 24 mars 2009 20:16

Eftersom Agnes höll på att bassla som hon gjorde inatt tänker jag snart krypa ner i sängen jag med. Agnes slocknade strax efter 19 och sambon har redan gått och lagt sig med sin ljudbok... Bara jag som sitter här och ugglar vid datorn. Men nu är det snart godnatt...

Av Jempajenny - 24 mars 2009 15:50

När Agnes mormor och morfar var här inhandlades det ju garn till raggsockor. Igår damp det ner ett paket i brevlådan och här är innehållet:



Visst blev de fina? Tack snälla mormor!

Av Jempajenny - 24 mars 2009 13:11

Tydligen är fjärrkontroller och mobiltelefoner något av det mest spännande som finns för små bebisar. Här hemma har vi tröttnat på plötsliga kanalbyten, så Agnes fick en alldeles egen fjärris. Och ni må tro att den är poppis!


 

Av Jempajenny - 24 mars 2009 10:52

Igår tog jag dessa bilder för att visa ytterligare vårtecken här i trädgården:



Men nu på förmiddagen såg det ut så här:



Vädret får väl bestämma sig någon gång! Vinter eller vår - det är frågan...

Av Jempajenny - 24 mars 2009 09:01

Läste hos Katrin att man redan nu kan kolla sin deklaration hos Skatteverket om man har en e-legitimation. Och det har man ju! Så jag var genast tvungen att kika in och visst blev det en del pengar tillbaka i år! Yippie!

Av Jempajenny - 24 mars 2009 08:36

Ibland undrar vi vilken terroristorganisation vår dotter tillhör...

Inatt vet jag inte vad Agnes höll på med. Det visste nog inte hon heller. Vid 23 vaknade hon, jag gick in stoppade om hon somnade om - trodde jag. Men en gång i minuten "grymtgnällde" hon till. Och så fortsatte det lääänge. Tillslut gick jag in och tog upp henne. Tänkte att hon kanske hade ont någonstans. Men inte kom hon till ro i famnen heller! Efter 40 min tog jag med henne till vår säng och kilade fast henne mellan mig och en kudde. Det verkade först göra susen, men nej... Hon började böka runt igen. Tog till sista knepet; tutten och det gick vägen. Vid 01.20 somnade hon slutligen. Agnes har ju inte ätit på natten på flera, flera veckor nu... Sedan sov hon till 05.30 och ville inte somna om så sambon gick upp med henne strax innan 06. 


Gah! Trött, trött, trött... och idag yr det lite snö i luften. Var tog våren vägen?

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards