En dans med svåra steg...

Alla inlägg under mars 2009

Av Jempajenny - 31 mars 2009 20:20




Tävling hos FiaOfSweden!

Jag är med och tävlar hos FiaOfSweden om 
ett presentkort a´ 300 kr från 
Fridolina.

 Var med och tävla HÄR du med!


Av Jempajenny - 31 mars 2009 19:37

Idag kom Agnes pappa hem med ett par pyttiga Adidasskor till Agnes. Han tyckte att hon skulle ah "likadana skor som pappa" nu när hon börjat ställa sig upp och så sakterliga förflyttar sig på två ben. Agnes tyckte skorna var intressanta och fina att känna på. Men lite konstiga kändes de allt på fötterna.



Men visst måste jag medge att de var tuffa!

Av Jempajenny - 31 mars 2009 17:59

"Jag är med och tävlar hos Edvinsmamma om 
1 valfri body från Lillabarnkammaren!
 Var med och tävla HÄR du med!"
Av Jempajenny - 31 mars 2009 17:09


"Jag är med och tävlar hos Edvinsmamma om 
1 presentkort a´500 kronor från Kiddoz!
 Var med och tävla HÄR du med!"
Av Jempajenny - 31 mars 2009 15:43

Jag har fått en award av Erika! Det är min första bloggutmärkelse och jag är så glad!  


Tack snälla Erika, du förgyllde min tisdag! 


 Nu är det min tur att skicka den vidare. Och de jag vill uppmärksamma är: 

Jennie

Katrin

Mayamamma

Mammatilda

anna

Av Jempajenny - 31 mars 2009 12:34

Jag är en stor "sucker" för Fun Light!  Att kunna dricka något så gott, utan dåligt samvete för en massa onyttigt socker gör mig glad i vardagen. Genom åren har många smaker kommit och gått. Några riktigt bra, andra inte lika bra. Men när Appear kom förra året jublade jag (och söstra mi!) för något jag saknat var just päronsaft! Det är ju bara så gott.


Nu har Fun Light gjort det igen. I år kommer de att lansera sin Limited Edition med tre smaker som följer årstiderna vår, sommar och höst. Vårvarianten är redan här. Jag citerar Fun Lights hemsida

 

Spring: Wild Strawberry Watermelon

"Först ut i raden kommer Fun Light Spring - Wild Strawberry Watermelon (smultron vattenmelon). En underbar dryck som lockar fram de där ljuvliga vårkänslorna. Som fågelkvitter, nyutslagna blommor, doft av gräs – ja, du vet."


Och den är faktiskt kalasgod! Testa du med...

Bilder från www.funlight.se

Av Jempajenny - 31 mars 2009 11:10

Dagens Agnes går i gul/grönt. Blev lite inspirerad av allt vårprat och klädde henne som en liten späd vårprimör!


 

Av Jempajenny - 31 mars 2009 09:19

Idag ska vi äntligen träffa Jenny och Joel. Agnes tycker det är så kul att träffa Joel och busa runt lite. Även om han kan vara lite "på" ibland... Och Agnes mamma tycker det är trevligt att träffa Joels mamma och prata lite strunt och dricka en kopp kaffe.

Men nu längtar vi till vår och sommar när barnen kan vara ute och tumla runt. Och vi mammor kan få lite sol på våra bleka ansikten. Agnes är ju jättenyfiken och tänk vilken ny värld som kommer att öppnas när vi kan gå ut och hon kan krypa runt i trädgården och upptäcka (läs äta) gräs, växter, löv och smådjur.

Vi har ju en stor, fin lekplats ett stenkast här ifrån också, med gungor, sandlåda, rutchkana och klätterställning. Snart kan man koka en termos med kaffe och sätta sig på en bänk och njuta. 


Åh, vad jag längtar!

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards