En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Jempajenny - 17 mars 2009 20:08

Agnes feber hade gått upp lite så hon fick lite Alvedon (som är supersmarrigt!) innan hon ammades och däckade av för 40 minuter sedan. Hon somnade vid bröstet vilket händer sällan nu för tiden. Jag hoppas att hon (och vi) ändå får en lugn natt.

Av Jempajenny - 17 mars 2009 17:59


Idag har vi haft jätteskönt vårväder här i Örby. Det har varit runt 10 grader, strålande solsken men lite blåsigt. Så idag har vi varit ute en hel del. Först tog vi en promenad med Jenny och Joel och så blev det kaffe och polkagrisglasstårta (tack så mycket!) hemma hos dem. I vagnen hem somnade Agnes (på de 2 minuter det tar att gå hem)och fick ligga på altanen och sova, vilket hon gjorde i 1 timme. Sen kom sambon hem och Agnes fick vara med honom ute i trädgården när han röjde lite bland växter och buskar. 

Tyvärr verkar lillskruttan ha blivit lite förkyld. Hon låter lite tät i näsan, snoret rinner och hon har lite feber (38,3). Men hon är go och glad ändå! Nu busar hon och pappa så skrattet ekar mellan väggarna. Vi får väl hur det blir ikväll...

Av Jempajenny - 17 mars 2009 15:27

Så har Po.p äntligen öppnat en webbshop! Det var väl på tiden... Naturligtvis fick man lov att kika in och se vad de hade att erbjuda. Jag tycker att det är ganska ojämt i utbudet. Ibland har de hur mycket fint som helst och ibland är det inte något speciellt man vill ha (om man bortser från de klassiska Po.P-plaggen då, vill säga). Men nu hade de en hel del fint i vår/sommarkollektionen som allt skulle klä Agnes:

Någon body eller klänning får det nog allt bli till sommaren. Och solhatten var ju supergullig!

Av Jempajenny - 17 mars 2009 08:22

"Jag tävlar om en valfri t-shirt (pris 99kr, ord.199kr)  hos IdaandEmil i FiaOfSweden´s blogg.

Tävla HÄR! du med."

Av Jempajenny - 17 mars 2009 08:09

Om gårdagens natt var katastrof så var den gångna natten himmelrike. Jag gick ju och la mig tidigt så jag hann sova en stund innan Agnes vaknade runt 22, men hon somnade snabbt om. Och sedan vaknade jag inte förrän strax efter 05 då lillskruttan gnällde lite inne i sitt rum. Fattar ni?! 7 timmars sammanhängande sömn. Helt otroligt! Vid 05 fick Agnes komma över till mig, hon ammades lite, somnade om och sov till 06.30 Vi gick upp strax efter 07. Så idag känner jag mig full av energi!

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards