En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Jempajenny - 10 mars 2009 20:02

Här kommer ett par bonusbilder på lillskruttan. Bara för att hon är så himla söt!



Oj, oj, oj vad det är kul med vatten!

Av Jempajenny - 10 mars 2009 17:17

Min dotter har en sån där knasig sovdag igen. Hon har sovit i 2 timmar nu! Vääääldigt ovanligt.

Av Jempajenny - 10 mars 2009 14:30

Trots att jag för tillfället har en ganska gnällig dotter, är hon emellanåt jätteglad. Här sitter hon på köksgolvet och leker med en kastrull och en ballongvisp. Nu verkar det inte spela någon roll vad hon pillar med, så länge hon har något att pilla på. Hon är otroligt klåfingrig. Härom morgonen rök halva min rostmacka i ett kobraliknande utfall. Minsta lilla hårstrå hon kommer åt rycks det i (och jag har redan tappat typ halva kalufsen). Tidningar och broschyrer rycks sönder och stoppas i munnen på nolltid.


Nu gäller det att vara med i svängarna!

Av Jempajenny - 10 mars 2009 12:37

Idag blir det också en lugn dag. Vi blir bara hemma. Möjligen en promenix på eftermiddagen.


Imorgon ska vi träffa Jenny och Joel. Troligen åker vi och badar igen. Och så ska vi försöka få till det så att Jenny och jag också hinner äta lunch (nu hinner vi bara slänga i barnen mat innan vi måste rusa till bussen).


På torsdag har ju Agnes och jag babysimskurs som vanligt. Eventuellt kommer K och hälsar på och följer med oss till badet. Sambon ska på kurs i Göteborg den dagen.


På fredag ska föräldragruppen träffas här hemma hos oss, så jag måste hinna baka i veckan också. Antingen bakar jag Kärleksmums eller muffins. Vi får se... Om alla kommer blir vi 7 mammor och barn. Och på eftermiddagen kommer mina föräldrar. Min mamma fyller år på söndag och ville inte vara hemma så de kommer hit och firar. Jättetrevligt! Och så får ju Agnes träffa sin mormor och morfar.

Av Jempajenny - 10 mars 2009 08:48

Agnes har fått lite nya frukostvanor de senaste dagarna. Innan åt hon ju gröt, men hon har ätit mindre och mindre gröt här på mornarna så vi tänkte pröva något nytt. Nu får hon babysmörgås (mjukt franskbröd med smör och lite leverpastej) och välling. När vi erbjöd Agnes välling de första gångerna grät hon ju, men förra veckan skakade jag ihop en flaska och då slurpade hon glatt i sig den!

Så nu äter Agnes smörgås när jag äter min frukostgröt. Det är smör och leverpastej överallt, men hon är lycklig. Och sedan går vi och sätter oss i soffan, sätter på TV:n och Agnes får en liten flaska välling. 

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards