En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Jempajenny - 1 juli 2009 17:10

Efter körlektionen åkte vi och badade. Vi mötte upp Jenny, Andreas och Joel vid stranden. Det var roligt att de små fick ses. Det var länge sedan sist.


Vi bestämde att de skulle komma över till oss ikväll, så grillar vi lite och dricker ett glas vin och har det trevlig. Så nu har jag slängt ihop en Cole Slaw och en kall röra med örter, fetaost och vitlök att ha till köttet. Ska ställa mig och rensa lite jordgubbar strax. När som helst dyker herrskapet upp.


Hoppas ni haft en trevlig dag och får en fin kväll!


----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Av Jempajenny - 1 juli 2009 10:17

Ja, då har även juni rasslat förbi och vi är inne i juli. Tiden går alldeles för fort, om ni frågar mig!


Inatt fick jag sova nere i källaren med Agnes, vilket också innbar att jag jag fick sovmorgon, så jag låg faktiskt i sängen ända till kl 09. Skönt! Agnes sov bra inatt, vaknade till lite runt 02 men somnade snabbt om och vaknade sedan strax innan 05 då jag gick upp med henne, fixade välling och lämnade över till sambon. Det verkar som om hon bara slumrat till lite efter vällingen för enligt sambon var de uppe 05.30


Idag har vi inte så mycket planer. Jag har en körlektion vid 13.35 och innan dess vill jag nog försöka träna lite här hemma. Efter lektionen kan jag tänka mig att vi åker och badar. Det var ju så mysigt igår...


------------------------------------------------------------------------------------------------






Av Jempajenny - 1 juli 2009 01:00

 

Var med och tävla du också!

För att vara med och tävla om ett presentkort på hela 400:- i Sweet Funkys webbshop behöver du göra tre saker:

1)      Klicka på länken här och anmäl dig som mottagare av Sweet Funkys nyhetsbrev!

2)      Kika runt i Sweet Funkys webbshop och bestäm vad du skulle vilja handla om du vann.

3)      Kopiera texten här nedan och lägg upp den samt bilden här ovan på din egen blogg. Se till att länkarna fungerar!

"Jag tävlar hos Jempajenny om ett presentkort på 400 kr hos Sweet Funky . Tävlingen avslutas den 14 juli klockan 18:00 genom lottning! Klicka här för att vara med och tävla du också"


 Ni som inte har en blogg kan självklart vara med och tävla ni också. Maila helt enkelt 5 vänner/bekanta och tipsa om tävlingen enligt ovan. Glöm inte att skicka en kopia på mailet till mig; jempajenny@home.se


När du gjort ovan beskrivna lämnar du en kommentar i det här inlägget där du skriver vad du skulle handla i Sweet Funkys webbshop om du vann! Se också till att du lämnar en länk till ditt tävlingsbidrag, i fältet "URL till din blogg/hemsida" i kommentarsfältet. Om du gör mailvarianten lämnar du bara en kommentar med vinstönskemål.

(När vinnaren utses kontrolleras att denne registrerat sig hos Sweet Funky.)

Lycka till!

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards