En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Jempajenny - 20 juli 2009 19:31

Nu är det dags för en ny tävling i bloggen! Var med och tävla du också!



"Jag tävlar hos Jempajenny om en valfri väggtext från VinylaHem.se! Tävlingen avslutas den 2  augusti klockan 18:00 genom lottning! Klicka här för att vara med och tävla du också"



För att vara med och tävla om en valfri väggtext/citat från VinylaHem.se behöver du bara göra två saker.

1)      Kopiera texten samt bilden här ovan och lägga upp den på din egen blogg. (Se till att länkarna fungerar som de ska)

2)      Kika in på VinylaHem.se och skriv i en kommentar till detta inlägg, vilken väggtext/citat du skulle vilja ha om du vann. Skriv också vilken färg du önskar.  Se också till att du lämnar en länk till ditt tävlingsbidrag, i fältet "URL till din blogg/hemsida" i kommentarsfältet. Om du gör mailvarianten lämnar du bara en kommentar med vinstönskemål.

 Ni som inte har en blogg kan självklart vara med och tävla ni också. Maila helt enkelt 5 vänner/bekanta och tipsa om tävlingen enligt ovan. Glöm inte att skicka en kopia på mailet till mig; jempajenny@home.se


Lycka till!

Av Jempajenny - 20 juli 2009 19:09

Idag har det varit en sådan där dag när man inte gjort någonting känns det som. Dessutom har Agnes varit ganska gnällig idag, så nu är det faktiskt skönt att hon sover.


Jag fick tag på körläraren förresten så jag har precis kommit hem från en körlektion nu. Det kommer alltså bli ett lite uppehåll i lektionerna nu och troligen får jag en annan lärare när vi kommer hem igen eftersom min lärare går på semester. 


Annars har det inte hänt något särskilt. Jag har tvättat en hel del inför resan och har några maskiner kvar innan det är tomt i tvättstugan. En ganska trist dag, faktiskt...

Av Jempajenny - 20 juli 2009 12:40


Dagens outfit:

Body, Lindex

Hängselbyxa, Meandi


Av Jempajenny - 20 juli 2009 07:48

Agnes ville gå upp redan vid 06 idag... Så vi har tittat på både I drömmarnas trädgård och Teletubbies nu på morgonen.


Idag ska jag börja planera packningen, skriva listor och tvätta sådan som ska med. Och så ska jag försöka få tag på min körlärare eftersom jag glömde boka in några körlektioner denna vecka. Det hade känts bra att fått åtminstone en lektion innan vi åker iväg. Körskolans kontor är stängt denna vecka så det är inte bara att ringa, utan vi får nog åka dit och försöka haffa min körlärare. 


Ska ni göra något särskilt idag?

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards