En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Jempajenny - 2 juli 2009 21:26

Innan jag tar natt vill jag bara tipsa om Mammabloggarna.se - en samlingsplats för alla oss mammabloggare. Kika in där du också, vet ja!



Link to mammabloggarna.se
Av Jempajenny - 2 juli 2009 20:30

Sambon och Agnes åkte ju in till Göteborg och Partille Cup idag och var borta till 17-tiden. Jag skulle passa på att plocka lite här hemma, då Mammatilda med familj dyker upp imorgon. Men jag har mest gått och pustat här hemma känns det som. Det var alldeles för varmt för att vara ute i solen och altanen blir också stekhet på dagarna, så jag höll mig inomhus. Plockade lite och tog sedan en vilopaus, plockade lite till, vilade och så höll det på... 


Det har varit en knepig dag. Agnes vill inte sova nu ikväll heller. Jag fick henne att somna nyss, men hon vaknade efter bara 5 minuter och nu är sambon nere hos henne. Jag ska snart gå och lägga mig också känner jag, är dödstrött. 


Nu önskar vi faktiskt att det skulle komma lite regn så att luften rensas ur lite. 


Godnatt, med er! 


Glöm inte att vara med i tävlingen om du inte har anmält dig redan!



 

Av Jempajenny - 2 juli 2009 12:52





Här är dagens Agnes.


Ser ni tjusarlocken i nacken?


Min lilla biljardboll har faktiskt fått en hel del hår. Det växer tätt, tätt men är ju så ljust att det knappt syns. Kanske man kan få ihop till en liten tofs till 1-årskalaset...

Av Jempajenny - 2 juli 2009 12:47

Jag var med och tävlade hos Carolina och vann!


En meter fint Fem myror-tyg från Barntyger.se. Idag kom paketet i brevlådan.


Det fina tyget snyggt förpackat och en mycket trevlig, personlig hälsning! Ett stort tack både till Carolina och Barntyger.se! Snart ska här sys!

Av Jempajenny - 2 juli 2009 07:39

Vi hade verkligen en jättetrevlig kväll igår med Jenny, Anderas och Joel. Massor av god mat, gott vin, och inte minst trevlig sällskap.


Naturligtvis hade de små trollen lite svårt att komma till ro och somna, men efter en kvällspromenad genom villaområdet där vi bor slockande Agnes och efter ett tag här hemma kom även Joel till ro. Och där låg de i varsin vagn och sussade...


Inatt sov Agnes i sin spjälsäng eftersom vi inte bar in henne förrän efter 00 så var det ju svalt och skönt i hennes rum. 


Idag åker sambon in till Göteborg för att se Partille Cup och han tar med sig Agnes. Jag stannar hemma och plockar och städar lite. Kanske hinner jag slappa lite i solen också. Det var lääänge sedan. 


Vi får se om vi hinner med lite övningskörning nu på förmiddagen också. 


Hoppas solen skiner på er och att ni får en fin dag!


-------------------------------------------------------------------------------------------------




Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards