En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Jempajenny - 25 juli 2009 21:14

Idag styrde vi ju kosan mot solens och vindarnas ö - Öland - för att träffa Matilda, Peter, Minna, Vilma och Gustav. På förmiddagen hann vi dock med att provköra lekplatsen som finns precis utanför huset. Det var speciellt att se Agnes leka där jag själv en gång lekt som barn. Roligast var nog att rida på hästen tillsammans med pappa.









Sedan fick jag äran att köra över Ölandsbron. Vi hade tur att trafiken flöt på så pass bra. Igår hade det tydligen varit långa köer pga en husvagn med punktering och en lastbil med morothaveri.


Vid 11.30 nådde vi vår destination och självklart hade vi en mycket trevlig dag. Agnes fick leka med tvillingarna, vi blev bjudna på en god lunch och sällskapet var som vanligt mycket trevligt.


Vid eftermiddagsfikat, eller fruktstunden, lyckades vi fånga alla barnen på bild:



Inte illa, va?


Jag lyckades även fånga Matilda... Kanske i den posé som hon, liksom jag, hittas i oftast.



Vi hade som sagt en mycket trevlig dag. Det är synd att vi bor så långt ifrån varandra!




Av Jempajenny - 25 juli 2009 17:32

Det är bara att inse att den stora klätteråldern infunnit sig!
























 Dagens outfit:

Klänning, Nova Star

Av Jempajenny - 25 juli 2009 09:09

Snart åker vi över bron till vackra Öland för att träffa Matilda med familj. Dock hade sambon glömt badbrallorna hemma så vi stannar till på Ölands köpstad på vägen. Det ska bli så trevligt att träffa dem igen. Agnes hade så kul när hon sprang efter familjens tvillingar Gustav och Vilma.


Dessutom ser det ut som om vädret blir bra idag så förhoppningsvis blir det bad och utomhusaktiviteter.


Ha en fin lördag!

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards