En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Jempajenny - 14 juli 2009 20:51

Jag vill rikta ett stort tack till Sweet Funky som sponsrade tävlingen med ett så generöst presentkort! Tack, tack! Hoppas vi kan ha en fortsatt samarbete. 


Kika gärna in där förresten, de har en stor rea för tillfället!


Sedan vill jag tacka alla som deltagit i tävlingen! Jag har fler samarbeten och bloggtävlingar på gång inom en snar framtid och kanske är det din tur att vinna nästa gång. Lägg gärna till mig på Bloglovin så riskerar du inte att missa någon spännande tävling!




bloglovin
Av Jempajenny - 14 juli 2009 20:03

Nu är tävlingen jag har haft här på bloggen i samarbete med Sweet Funky avgjord!


Många väljer att använda en slumpgenerator på datorn, men jag väljer att använda världens sötaste lilla slumpgenerator. Nämligen Agnes...



24 stycken deltagare fick varsitt nummer. Och Agnes drog nummer 21 som visade sig vara Karro


 

Av Jempajenny - 14 juli 2009 15:44

I godan ro satte jag igång med gräsklippningen i dag på förmiddagen. Klippte vår tomt, allmänningen utanför tomten och gick över till grannen och satte igång där. När jag kommit 2/3 kom sambon och Agnes över och föreslog att vi skulle åka till Göteborg och Biltema och köpa rostskyddsfärg till bilen. Jag får ju verkligen ta alla tillfällen i akt att köra bil nu, så efter en liten uppfräschning satte vi oss i bilen och styrde kosan mot Götlaborg.


När vi var klara på Biltema var det lunchdag så vi åkte till IKEA och Agnes fick en favorit i repris; köttbullar. Det slank ner utan problem idag också. Efter en tur genom varuhuset och en lekstund på barnavdelningen styrde vi kosan mot Mark igen. På vägen stannade vi till och automattvättade bilen. Den måste ju vara ren undertill om sambon ska pensla rostskydd...


Nu har Agnes och jag ätit lite mellis och förhoppningsvis traskar vi över till Jenny, Andreas och Joel om en stund så barnen får leka av sig lite.


Än finns det tid kvar att delta i tävlingen här på bloggen. Klicka här för att komma till tävlingen. 


-------------------------------------------------------------------------------------------------


 


Av Jempajenny - 14 juli 2009 15:40

 

Dagens Agnes upptäckte att de fanns en grind i trädgården som man kunde smita ut igenom.


Och hon blev mycket förnärmad när jag stängde den...


Dagens outfit: 

Body, Lindex

Byxor, H&M

Skor, Melody

Av Jempajenny - 14 juli 2009 07:53

Agnes vaknade vid 22-tiden och ville inte somna om i sin egen säng. Jag var ändå på väg att lägga mig då så jag gick och lade mig med henne i vår säng. Och där sov vi gott till 05.30 Då gick vi upp och fixade lite välling och sedan somnade vi om till 06.30 Helt acceptabelt.


Idag verkar solen ha hittat tillbaka hit till Örby. Så det blir gräsklippning idag. Vi har ju dessutom lovat att hålla efter grannens gräsmatta, så idag måste det bli gjort! Men annars är det ganska tomt i agendan. 


Vad ska ni göra idag?

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards