En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Jempajenny - 22 juli 2009 22:16

Jenny, Andreas och Joel kikade över vid 17-snåret och vi käkade grillat. Det var så pass bra väder att vi kunde sitta ute. Men det kom jordens regnskur runt 21. Det stod verkligen som spön i backen!


Strax efter 19 tog vi en lite promenad och Agnes somnade på stört i vagnen efter en flarra välling. Joel däremot var fortfarande vaken när de gick hem för en halvtimme sedan. En riktigt envis liten rackare!


Imorgon ska det packas klart, gräset ska klippas, blommorna ska vattnas och vi måste ringa och avboka tidningen. Vi blir ju trots allt borta i en dryg vecka. Lite att fixa med, med andra ord. Dessutom ska jag traska bort till Jenny, Andreas och Joel. Tydligen har jag glömt min regnjacka där och den kan ju vara bra att ha med. 


Nu ska jag dricka upp den sista slatten med vin i glaset och sedan krypa ner i sängen. 


Sov gott!

Av Jempajenny - 22 juli 2009 14:40

Idag tog vi en sväng upp till Borås. Vi skulle gå på Systembolaget och tänkte att då kör vi till Borås så får jag övningsköra lite också. Och så behövde jag köpa underkläder.


Vi styrde kosan mot Knalleland och jag kan säga att det blev mer än lite trosor... Närmare bestämt en tankini, ett par 3/4-byxor och tre toppar. Allt inhandlat på "2 för 1"-rean på Lindex. Inte ett endaste plagg till Agnes blev det. Det ni!


Joel med familj kommer över och grillar ikväll. Det vackra vädret vi hade här i morse drog visst vidare så vi får se om det är möjligt att sitta ute. 


Nu tittar Agnes och sambon på cyklingen på TV och jag ska börja packa tror jag... 

Av Jempajenny - 22 juli 2009 07:52

Agnes vaknade 23.30 inatt och ville inte somna om i sin säng. Jag hoppas verkligen inte att det är något hon ska fortsätta med nu! Men hon fick komma till oss och somnade snabbt om igen. Och det gjorde jag också.


Vid 05 vaknade jag med ett ryck och undrade varför Agnes inte vaknat än. Jag hade fullständigt glömt att hon redan låg i sängen. Och märkte alltså inte heller av henne när jag vaknade... Men jag somnade om och Agnes sov till strax innan 06, då jag fixade lite välling och så somnade vi om en timme till. 


Idag ska vi börja projekt packning på allvar. Och städa ur bilen... Ikväll hoppas vi på att Jenny, Andreas och Joel vill träffa oss.

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards