En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Jempajenny - 14 juni 2009 14:59

Vi blev kvar i Götet hos familjen Eklund igår. Efter en lång dags shopping, räkfrossa och vin beslöt vi att stanna över natten.Det märks dock att Agnes är mer "med" nu för tiden och känsligare för omställingar. 


Agnes somnade som vanligt runt 19.30, men vaknade efter knappt en halvtimme och ville inte somna om. Så det var bara att ta upp henne och så fick hon vara med uppe en stund. Hon och Astrid badade tillsammans och hade plasktävling och labradorerna fick sig en omgång. Vid 21.30 bestämde jag att hon minsann fick sova och efter lite gråt och tandagnisslan somnade hon. Vid 03 vaknade hon och ville inte somna om på egen hand så då fick hon trängas med oss i 120-sängen. 05 vaknade hon igen, fick välling och låg och basslade runt en stund men hon somnade om och sov till 07.30 Fattar ni - halv åtta! Helt galet! Så hela dagens mat- och sovschema har blivit knasigt.


Vi kom hem för någon halvtimme sedan och familjen Eklund dyker nog upp när som helst. Sambon och Anders bestämde att de skulle mecka bil idag, så de har fixat delar och ska leka mekaniker nu i eftermiddag. De vill nämligen gärna att vi ska föja med till Danmark på minisemester, men vår bils hjullager är kaputt så vi vågar inte ge oss iväg utan att det fixas. 


Så det blir ytterligare lite bloggtorka här i dag. Men ni ska veta vad jag har shoppat kläder till Agnes i Göteborg. Oj, oj, oj! Det var ju rea i varenda butik så nu har det blivit en liten garderob i stl 80 också. Jag visar självklart så fort jag hinner. 


Slutligen TACK för kommentarer och röster i omröstningen. Jag kikar in hos er när gästerna återvänt hemåt. 

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards