En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Jempajenny - 17 juni 2009 11:55

Som jag nämt tidigare händer det ganska ofta att Agnes går fram till pianot och spelar en truddelutt. Hon tycker det är jätteroligt!


Dagens outfit:

Klänning och tröja från Tummen- kollektionen

Leggings, Lindex

Av Jempajenny - 17 juni 2009 11:34

Det verkar verkligen som om gudarna ler mot mig för tillfället. Jag ringde runt lite till några trafikskolor igår och det verkar som om det inte alls ska vara omöjligt att ta ett körkort under sommaren. Det fanns ingen intensivkurs men det går att pussla ihop en egen kurs. Så nu, innan vi styr kosan mot Holsljunga svänger vi förbi trafikskolan och pratar lite med dem.


Vindarna har vänt!

Av Jempajenny - 17 juni 2009 08:35

Inatt hade inte Agnes en särskilt bra natt. Innan vi ens hade hunnit gå och lägga oss hade hon haft säkert 6-7 uppvak med gråt och tandagnisslan. När hon vaknade upp ledsen strax efter vi gått och lagt oss fick hon faktiskt flytta in til oss. Sedan sov hon gott hela natten fram till 06.20 Sambon tyckte att det var lika bra att gå upp med henne då, så vi försökte inte ens söva om med välling.


Jag hoppas verkligen att det bara var en engångsföreteelse. 


Idag har vi fullt program. Efter Agnes lunch ska vi åka till Holsljunga och hälsa på Martina och Pelle. Där skulle vi vuxna få lunch. Gott! 


Och i kväll är vi bjudna till grannar/sambons kollega/min gamla elev (så är det att bo på liten ort!) på gillning. Trevligt värre. 


Men innan dess är det gräsklippning och lite trädgårdspyssel som gäller. 

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards