En dans med svåra steg...

Direktlänk till inlägg 4 juni 2009

Busfröna!

Av Jempajenny - 4 juni 2009 19:04

Pelle och Agnes matchade varandra fint idag. Eller vad sägs om dessa rumpor?

Och självklart skulle de ha samma leksak. Lika skalliga är de också, båda två. Världens sötaste små biljardbollar! Eller hur, Martina? 


Hur som helst har det varit en händelserik dag. Agnes har sovit minimalt nu på dagen, bara ca 1 timma fördelat på två korta lurar, så hon var ganska trött och grinig nu ikväll och somnade vid 18.45 Nu får vi hoppas att natten blir lung, att hon sover gott. Och vällingflaskan ska prepareras i kväll innan vi går och lägger oss. 


Imorgon ska jag tydligen på något möte i Kommunhuset i Kinna och få information om min uppsägning. Min chef verkar ha lite mycket nu, så han var ganska luddig i informationen. Och sedan dyker även Agnes mormor och morfar upp och stannar över helgen. Det ska bli trevligt med besök! 


Nu håller vi på och plockar lite här hemma, så mormor och morfar inte snubblar och bryter sig på Agnes leksaker som ligger spridda över hela huset. Jag tycker man plockar och plockar och plockar... 


Vi får se om jag skriver något mer idag. Annars önskar jag god natt!

 
 
Ingen bild

martina

4 juni 2009 19:49

fin fina biljardbollar!! Tack för idag, alltid lika trevligt!! Jag håller tummarna för dej imorgon!!

 
Elin (Edvinsmamma)

Elin (Edvinsmamma)

4 juni 2009 20:06

Så söt dom är med igelkottar på ruman båda två :)

Kram

http://edvinsmamma.blogg.se

 
Yvonne

Yvonne

4 juni 2009 20:55

Haha, matchar varandra perfekt! =)
Ja, biljardbollar känner vi ju till här också! Fniss.

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

4 juni 2009 21:55

Jag har köpt dessa på Ica i Kungälv, 79 spänn.
Håller en kväll, sen har jag ändå tröttnat.

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Veronica

Veronica

4 juni 2009 21:55

David har inte heller så mycket hår :) Vi har en flaskvärmare vid sängen, så vi gör ordning en flaska när vi lägger oss. Så vi slipper gå upp på natten, jag sträcker bara ut handen. Slött va? Min chef sa idag att uppsägningstiden gäller från den dag jag skulle kommit tillbaka från föräldraledigheten. Jag missförstod nog facket. Hoppas att det går bra på mötet imorgon!

http://larubsson.se

 
Eva

Eva

4 juni 2009 22:13

Åh så söta dom är med igelkottsrumpor ;).
Jag vill ha en sån till Martin också.

Jag får också plocka leksaker hela tiden och jag förstår inte hur han kan sprida ut dom som han gör *ler*.

Hoppas det går bra på mötet i morgon och precis som Veronica säger i sin kommentar så borde uppsägningen vara från den dag du ska komma tillbaka. Det datum du skrev på Föräldraledighetsansökan.

Kram kram

http://www.gruddelin.bloggagratis.se

 
Lotta

Lotta

5 juni 2009 22:26

Verkligen söt bild, ser ut som dom satt sig på varsin igelkott. Tur att dom inte har igelkottaskinn i baken bara...
Kram

http://lottans.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jempajenny - 19 april 2011 21:15

För ett tag sedan fick jag ett mail med en inbjudan till ett event för familje- och mammabloggare, We R Family. I höstas (?) fyllde jag i en intresseanmälan om att vara med på detta event och hade nästan glömt av att jag anmält mig. Men glad blev jag...

Av Jempajenny - 16 april 2011 08:59


Det är svårt att hitta tid (och i viss mån inspiration) till bloggandet när man nu är tvåbarnsmor. Men vi mår bara bra, allihop!    Anton växer och frodas! Han är nu vid 3 månaders ålder ungefär lika stor som Agnes var vid 5 månader.    Agnes...

Av Jempajenny - 12 februari 2011 20:11

Alldeles nyss, när jag gjorde i ordning Anton för natten, fick jag det allra första tydliga svarsleendet från vår lillkille! Så underbart! Och världens finaste leende naturligtvis... Han har dessutom "pratat" en hel del idag och i kväll. Mys! Jag tro...

Av Jempajenny - 12 februari 2011 14:12

Idag har vi äntligen skruvat ihop spjälsängen! Vi hade tänkt göra det förra helgen men då upptäckte vi att skruvarna var på vift och naturligtvis hittade vi dem inte.   Men idag, under tiden sambon och Agnes var i badhuset  och "lördagsbadade" åk...

Av Jempajenny - 10 februari 2011 21:59


Igår blev Anton en månad och jag hade tänkt skriva lite om hans utveckling, som jag gjort med Agnes. Som för de flesta bebisar består Antons dagar mest av att äta och sova. Men lite annat har han faktiskt för sig också…   Vikt: 5605g Län...

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards