En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 25 april 2009

Av Jempajenny - 25 april 2009 18:37

Nu är vi hemma igen från storstaden. Det var jättetrevligt att träffa Åsa och Astrid igen. Det var 5 veckor sedan vi sågs så självklart hade det hänt en MASSA med tjejerna. Lilla Astrid var ju helt plötsligt stora damen..*ler* Agnes har varit på solskenshumör hela dagen och klarade till och med hemresan utan att somna eller bryta ihop. Inte illa, det!


I bilen hem provade vi Agnes nya, fina solglasögon. De var roliga, tyckte Agnes och tog av dem efter 2 sekunder. Men jag hann i alla fall ta en bild:



Nu ska vi busa lite med Agnes innan det är god natt för henne. Och sedan ska sambon och jag smaska i oss lite tapas. Gott!

Av Jempajenny - 25 april 2009 10:02

Här är dagens Agnes. I jeansklänning och body från Lindex, och vita strumpbyxor från GeKås.



Sambon är ute och klipper gräset (i shorts och bar överkropp!) så det doftar underbart av nyklippt gräs här... Nu känns det nästan som sommar. Jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning också, för snart bär det av till Göteborg. 

Av Jempajenny - 25 april 2009 07:58

Inatt har Agnes sovit i sin egen säng mellan 19.30 och 06 utan ett endaste uppvak!! Det är lite fascinerande att hon väldigt ofta vaknar på jämna klockslag. Ett tag var det ju 05.30, idag var klockan prick 06.00 när hon sa till att hon var vaken. Sambon gick och hämtade henne, hon ammade lite men naturligtvis ville hon inte somna om. Sambon och jag var dock ganska pigga (det ni!) så vi myste en stund i sängen och sedan gick vi upp.


Agnes fick Skogaholmslimpa till frukost och så fick hon smaka på lite mjölk. Det var fin-fina grejer, det! Nu har hon snart svept 200 ml välling och sitter och tittar på Pokemon med sin pappa... Ibland undrar vi hur mycket som får plats i den där lilla magen egentligen.


Nu på förmiddagen ska vi pyssla lite här hemma. Sambon har redan slängt i en tvätt och ska ut och premiärklippa gräset lite senare. Jag tror inte att grannarna uppskattar gräsklipparsurr klockan 08 en lördagsmorgon... Sen bär det av till Götlaborg. Vi siktar på att åka så att vi är framme till lunch. Ska ringa Åsa och se om det är något hon behöver till lilla Astrid. 


Trevlig lördag!

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards