En dans med svåra steg...

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Jempajenny - 8 april 2009 19:44

Nu har vår lilla prinsessa kommit till ro på nya stället. Det är Agnes första besök hos farmor och farfar, men sin vana trogen verkar hon somnat gott. Det är nämligen så att de bästa nätterna i sitt liv har Agnes haft hemifrån. Över julen när vi var i Tällberg sov hon för första gången över åtta timmar i sträck och när vi hälsade på mormor och morfar i Kalmar i februari, sov hon faktiskt en hel natt 20-06 utan ett endaste uppvak. Så vi hoppas att hon följer detta mönster även här.


Vi återkommer imorgon med rapport om detta!

Av Jempajenny - 8 april 2009 17:34

Här kommer lite bilder från babysimmet i förmiddags. Vi spelade in lite vidosnuttar också men de lägger jag inte upp förrän vi kommit hem igen...


 

Av Jempajenny - 8 april 2009 17:27

Nu har vi kommit fram till farmor och farfar i Eskilstuna. Resan har gått jättebra. Vi stannade bara en gång på vägen upp och det var inte många minuter. Agnes somnade redan innan vi lämnat Skene och sov sedan ända till Lidköping vilket var ungerfär 2,5 timme senare. Sedan var hon vaken en timme i bilen för att somna om och sova sista halvtimmen. Så duktigt så!


Men man märkte att hon tyckte det var underbart att komma loss från babyskyddet och krypa runt lite på golvet. Och det finns ju så mycket att titta på här hos farmor och farfar... Spännande!


Snart kommer lite bilder från babysimmet i förmiddags.

Av Jempajenny - 8 april 2009 09:41

Nu tror jag att allt är med... Ska bara packa ner kamera och videokamera, så vi kan fota och filma lite i badhuset och hos farmor och farfar.


Som ni förstår kommer bloggandet att bli begränsat under vår resa, men vi ska försöka få till några inlägg och lite bilder under påsken. På måndag är vi hemma igen och då kör vi igång med full kraft igen!


Nu ska vi snart simma lugnt!


Hej, så länge!

Av Jempajenny - 8 april 2009 07:51

... springer jag runt här i huset och försöker få koll på allt som ska packas innan vi åker. Det är ju en massa saker man ska ha med till liten. Nappflaskor, blöjor, mat, kläder, leksaker, filtar... Hua!


Jag har fått det mesta av Agnes kläder packat i alla fall. Nu ska jag ta och packa mina kläder också.


Hej så länge!

Presentation


Välkommen! Så trevligt att just du hälsar på. Lämna gärna ett avtryck innan du går - det gör mig så glad att få kommentarer! För mer information om mig och bloggen klicka här nedan på "Visa presentation"

Lämna ett avtryck!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina barn

  • Lilypie Third Birthday tickers
  • Lilypie First Birthday tickers

Samarbetpartners

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Omröstning

När tror ni Angus bestämmer sig för att titta ut?
 26-27 december
 28-29 december
 30-31 december
 1-2 januari
 3-4 januari
 5-6 januari
 7 januari på BF!
 8-9 januari
 10-11 januari
 12-13 januari
 14-15 januari
 16-17 januari
 18-19 januari
 20-21 januari

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards